Условия за ползване на общежитието
Студентското общежитие на ДЕО-ИЧС може да се ползва от:
- Чуждестранни студенти, които се обучават в ДЕО-ИЧС, в интензивни курсове.
- Български и чужди граждани, обучаващи се в чуждоезиковите курсове на ДЕО-ИЧС.
- Студенти редовно обучение – при възможност.
- Кандидат-студенти, за времето на подготвителните курсове и явяването на кандидат-студентските изпити.
- Родители, братя и сестри на вече настанени живеещи, за времето на гостуване, но не повече от 14 календарни дни.
- Наемът включва всички консумативи (парно, електричeство, вода)
Контакти:
Администратор: Юлия Стоянова e-mail: jstoyanova@deo.uni-sofia.bg тел.: +359 2 971 71 63 и +359 87 875 4217
Плащане на наем по банков път:
Банка: БНБ ЦУ
Сметка: IBAN BG 52 BNBG 96613100174301
BIC BNBGBGSD
Получател: СУ „Св. Климент Охридски“ – партида ДЕО
Основание за плащане: Общежитие наем, месец ………….
На платежното се изписват задължително имената на наемателя
Необходими документи за настаняване в общежитието
За да се ползва студентското общежитие на ДЕО-ИЧС, кандидатите трябва да представят следните документи:
- Уверение от ВУЗ – документ, доказващ, че кандидатът е студент – редовно обучение.
- Кандидат-студентите представят документ за платена такса за курсове и изпити.
- Подава се молба за настаняване, адресирана до директора на ДЕО-ИЧС, с прикрепеното към нея уверение или документа за платена такса за изпити.
- Прилагат се два броя актуални снимки – паспортен формат (30х40 mm).
- Медицинско свидетелство за ползване на студентско общежитие, придружено от документ, издаден от психодиспансер по местоживеене и заверен в Студентска поликлиника – кв. Дървеница, Студентски град.
- Документ за самоличност.
ЗАБЕЛЕЖКА: В случай че не бъдат представени документите от т. 1 до т. 6, кандидатът няма право да ползва общежитието. Документите по точки 1, 2 и 3 се подават предварително за одобрение, а по точка 4, 5 и 6 – в деня на настаняването.
Настаняване в общежитието
След одобряване на молбата процедурата по настаняването се осъществява от администратора в стая № 309 на III етаж на общежитието. Самото настаняване става по следния ред:
- Кандидатът получава вносна бележка, с която на касата на ДЕО извършва заплащането на наема, еднократния депозит и таксата за пропуска.
- При извършване на заплащането касата издава съответните фактури, придружени с фискален бон за паричните стойности, обявени във вносната бележка.
- С фактурите кандидатът се връща при администратора, където се оформят настанителните документи.
- Настанителните документи са:
- След оформянето на документите, НАЕМАТЕЛЯТ получава ключ за стаята от администратора и в присъствието на домакина се настанява, като подписва описа на имуществото в стаята.
Напускане на общежитието
Процедура по напускане на общежитието:
- НАЕМАТЕЛЯТ напуска общежитието при изтичане на срока по договора (в работните дни от седмицата между 8:30 и 16:30ч.).
- Съгласно чл. 22 от общите разпоредби при възникване на нови обстоятелства, страните могат да изменят или прекратят договора. Това може да стане с писмено известие от едната страна към другата, при което наемателят може да напусне общежитието.
- При напускане на общежитието, НАЕМАТЕЛЯТ е длъжен в присъствието на домакина да издаде имуществото по опис, след което да върне ключа от стаята на администратора. Напускането е приключило и депозитът може да бъде получен обратно.
ЗАБЕЛЕЖКА*: При неспазване на тази процедура НАЕМАТЕЛЯТ се счита за самоволно напуснал и му се води наем и лихва по него до момента на откриване на отсъствието му от НАЕМОДАТЕЛЯ. Неуредените плащания могат да бъдат търсени и по съдебен ред, като срокът на давност е 3 (три) години.
ЗАБЕЛЕЖКА**: При самоволно напускане на общежитието и изоставен багаж в стаята НАЕМОДАТЕЛЯТ се разпорежда с него по своя преценка.